Partnerflow fokuserar inom vad vi kan bäst; Partnerskap inom Telemarketing, mötesbokning, fältförsäljning och kundservice. Vi samarbetar med branschens ledande aktörer inom samtliga områden där ni kan förvänta er ett högkvalitativt samarbete där ni också får med oss som resurser och affärsutvecklare.
Partnerflow är en samordnare mellan två parter; uppdragsgivaren (erbjuder produkt eller tjänsten) och uppdragsutföraren (försäljning, mötesbokning eller kundtjänst).
Partnerflow hjälper uppdragsgivare hitta potentialen av främst Telemarketing, Fältförsäljning, kundservice och mötesbokning oavsett erfarenhet eller tillgängliga resurser idag.
Partnerflow erbjuder parallellt exklusiva avtal till samarbetspartners (Telemarketing-byråer, fältförsäljare, mötesbokare och kundservice).
I detta treparts-samarbete skapar vi ett unikt effektivt flöde. Ett PartnerFlow.
Vår kunskap inom Listuttag innebär att vi noggrant väljer ut specifika grupper av kunder ur hela befolkningen, baserat på olika kriterier. Dessa kriterier kan inkludera demografiska faktorer, köpbeteenden, geografisk plats, tidigare inköp, intressen, köpkraft eller specifika händelser så som flytt eller tillökning i familjen.
Kriterierna är en förutsättning för segmenteringen av kundgrupper och är en viktig aspekt för att öka effektiviteten, relevansen, och konverteringsgraden inom telemarketing.
Partnerflow underbygger insikter genom användning av senaste teknik inom sertimentalanalyser och AI för att möjliggöra effektivare försäljning.
Effektivisering av Försäljningsprocessen - AI kan hjälpa optimera och identifiera styrkor/svagheter och möjliggöra rätt prioritering
Prediktiva analyser - genom AI och lämpliga verktyg kan vi förstå även kunders framtida behov och beteenden baserat på historisk data. Vi hjälper säkerställa att produkter och tjänster är relevanta idag men även framgent.
Kvalitetsuppföljningen omfattas av framförallt inspelning och transkribering av samtliga samtal, feedback/utvärdering med hjälp av AI-Sales Coach samt avancerad dataanalyser
Försäljningsambition, kvalitet och kompetensförsörjning identifieras
Rapportering av säljkvalitet och produktivitet sätts upp
Data, AI och feedback genererar insikter för båda parter
Exklusivt avtal inom utvalda branscher och uppdrag
Rätt samarbetspartner väljs ut utifrån uppsatta kriterier
Adressuttag, löpande dialoger, KPI och möten med Partnerflow